יתרון אנושי - השמה וגיוס כח אדם בע'מ

   
 
  עמוד הבית  >  לוח משרות  >  מנהל/ת תיקי לקוחות.
 
מנהל/ת תיקי לקוחות.
תפקיד:  מנהל/ת תיקי לקוחות. מיקום:  השרון, מרכז היקף משרה:  מלאה
תקציר משרה: 
לחברה גלובלית צעירה ומוכרת באזור המרכז, דרוש/ה: מנהל/ת תיקי לקוחות חו"ל. ימים א-ה, 09:00-17:30. ניהול הממשק בין לקוחות החברה בחו"ל לבין מנהלי המכירות בחברה. תיאום הזמנות מרגע ביצוע ההזמנה ועד ליצוא, ניהול ממשקים פנימיים מול מחלקות השיווק, הגרפיקה, הלוגיסטיקה והנהלת החשבונות. ניהול תקציב שיווקי ומעקב אחר תוכניות עבודה והבטחת זמינות המוצרים.

דרישות התפקיד: 

תואר ראשון - יתרון משמעותי.
אנגלית שפת אם - חובה! עברית ברמה טובה.
ניסיון של שנתיים לפחות בתפקיד דומה.
יכולת עבודה עצמאית בסביבה ממוחשבת. 
** יש לשלוח קורות חיים באנגלית ובעברית**


**המשרה מיועדת לנשים וגברים כאחד**
תאריך עדכון:  21/11/2019

מספר משרה:  20870

רכז מטפל: לירון
 
 
 
Copyright © 2005 Ytaron. All Rights Reserved.