יתרון אנושי - השמה וגיוס כח אדם בע'מ

   
 
  עמוד הבית  >  לוח משרות
  תוצאות חיפוש
 
נציג/ת מכירות back office
תפקיד:  נציג/ת מכירות back office מיקום:  השרון היקף משרה:  מלאה
תקציר משרה: 
לחברה ליבוא ושיווק בתחום הרכב בכפר סבא'' דרוש/ה נציג/ת בק אופיס משרה מלאה ניהול עסקאות מול לקוחות (לאחר המכירה), ביצוע גמר חשבון, גביית כספים, סגירת הזמנות, דוחות, מלאי, הפקת חשבונית, מענה טלפוני לשיחות נכנסות.
תאריך עדכון:  12/12/2019
מספר משרה:  20924
רכז מטפל: פנינה
מנהל/ת תיקי לקוחות
תפקיד:  מנהל/ת תיקי לקוחות מיקום:  חיפה והקריות, צפון היקף משרה:  מלאה
תקציר משרה: 
לחברה ליצוא חקלאי באזור הצפון, דרוש/ה: מנהל/ת תיק לקוחות ורכש תוצרת חקלאית. עבודת שטח באזור הצפון - שימור מגדלים קיימים בתחום החקלאות (פירות הדר), גיוס מגדלים חדשים והחזרת מגדלים ותיקים לשיתוף פעולה. ליווי מקצועי של המגדלים בגידולים השונים בשטח, תיאום כמויות ובניית תוכניות עבודה עפ"י תוכניות השיווק והיכולות של בתי האריזה.
תאריך עדכון:  12/12/2019
מספר משרה:  20923
רכז מטפל: אטי
מתאמ/ת הזמנות
תפקיד:  מתאמ/ת הזמנות מיקום:  דרום, מרכז, שפלה היקף משרה:  מלאה
תקציר משרה: 
למפעל יצרני באזור אשקלון, דרוש/ה: מתאם/ת הזמנות ושירות לקוחות. משרה מלאה, ימים א-ה, 08:00-17:00. מענה טלפוני ללקוחות החברה, קבלת הזמנות ותרגומן להזמנות פנימיות, הקלדת מק"טים, מעקב אחר ביצוע ההזמנות מול המחלקות השונות בחברה ומתן מענה ללקוחות על אודות המשלוח. עבודה מול חברות שליחויות, גופים מוסדיים ולקוחות החברה.
תאריך עדכון:  12/12/2019
מספר משרה:  20921
רכז מטפל: רימונה
מתאמ/ת מכירות
תפקיד:  מתאמ/ת מכירות מיקום:  מרכז, שפלה היקף משרה:  מלאה
תקציר משרה: 
לחברה ליבוא ושיווק בראשון לציון, דרוש/ה: מתאם/ת מכירות / Back Office. משרה מלאה, ימים א-ה, 07:30-16:30. מתן שירות ותמיכה לסוכני המכירות של החברה - הפקת דוחות אודות נתוני המכירות, עמידה ביעדים ומצב ההזמנות. טיפול בלידים חדשים והעברתם לסוכני המכירות בשטח בהתאם לערוצי השיווק הרלוונטיים, מעקב ובקרה אחר טיפול בלידים ומציאת פתרונות לבעיות בשטח. איתור לקוחות פוטנציאליים ממאגרי מידע רלוונטיים, גיוס לקוחות חדשים וטיפול בהצעות מחיר.
תאריך עדכון:  12/12/2019
מספר משרה:  20912
רכז מטפל: נטלי
פקיד/ת Back Office יצוא.
תפקיד:  פקיד/ת Back Office יצוא. מיקום:  השרון, מרכז, שפלה היקף משרה:  חלקית / משמרות
תקציר משרה: 
לחברת בלדרות גדולה בנתב"ג, דרוש/ה: פקיד/ת Back Office יצוא. 3-4 משמרות ערב בשבוע (ימי חמישי קבוע) 17:00-02:00. **המשרה מתאימה לסטודנטים** הקלדת שטרי מטען למערכת ייעודית ובמערכת המכס, מתן מענה למיילים, סריקות והדפסות של מסמכים.
תאריך עדכון:  12/12/2019
מספר משרה:  20911
רכז מטפל: נטלי
אחראי/ת קשרי לקוחות עסקיים
תפקיד:  אחראי/ת קשרי לקוחות עסקיים מיקום:  מרכז, שפלה היקף משרה:  מלאה
תקציר משרה: 
לחברה לשירותים לוגיסטיים בינלאומיים בנתב"ג, דרוש/ה אחראי/ת קשרי לקוחות עסקיים. *משרה המתאימה למועמדות/מועמדים המעוניינים להשתלב בתחום היבוא והיצוא* **הכשרה בתחום תינתן על חשבון המעסיק** ***תנאים מעולים למועמדים המתאימים*** משרה מלאה. ניהול תיקי לקוחות עסקיים בתחום המשלוחים האוויריים - מתן הצעות מחיר ללקוחות, בדיקת חיובים וחשבוניות, מתן הסברים על אודות תהליך שחרור המשלוחים מהמכס, ליווי הלקוחות מול גורמים פנימיים בחברה ומעקב אחר המשלוחים מול הסוכנים בחו"ל. שימור לקוחות, העמקת פעילות ובדיקת שביעות רצון.
תאריך עדכון:  12/12/2019
מספר משרה:  20908
רכז מטפל: נטלי
מתאם/ת back office.
תפקיד:  מתאם/ת back office. מיקום:  מרכז, שפלה היקף משרה:  מלאה
תקציר משרה: 
לחברה לשילוח מטענים ועמילות מכס באור יהודה, דרוש/ה: מתאם/ת Back Office. משרה מלאה. תמיכה במחלקת המכירות ובאנשי המכירות. בניית הצעות מחיר ע"פ בקשת אנשי המכירות, מעקב אחר הצעות מחיר, תיאום פגישות ומענה שוטף ללקוחות החברה. עדכון לקוחות בשינויים וחידושים והפקת דוחות הקשורים למחלקת המכירות במערכת.
תאריך עדכון:  12/12/2019
מספר משרה:  11206
רכז מטפל: לירון
פקיד/ת שירות לקוחות
תפקיד:  פקיד/ת שירות לקוחות מיקום:  מרכז, שפלה היקף משרה:  מלאה
תקציר משרה: 
לחברה ותיקה העוסקת בתחום ה- E-COMMERCE בנתב"ג, דרוש/ה: פקיד/ת שירות לקוחות. *המשרה מתאימה למועמדים המעוניינים להשתלב בתחום עמילות המכס וה- E-COMMERCE* משרה מלאה, ימים א-ה, 08:00-17:00 / 09:00-18:00. עבודה במחלקת שירות לקוחות בתחום הסחר הבינלאומי - מתן מענה ללקוחות על משלוחי יבוא ויצוא אקספרס (משלוחים אוויריים). מענה לשיחות נכנסות ומיילים נכנסים, מתן הסבר על שירותי החברה וקבלת מידע ומסמכים להשלמת פרטי המשלוח.
תאריך עדכון:  12/12/2019
מספר משרה:  20894
רכז מטפל: רימונה
פקיד/ת יבוא יצוא.
תפקיד:  פקיד/ת יבוא יצוא. מיקום:  מרכז, שפלה היקף משרה:  מלאה / משמרות
תקציר משרה: 
למחלקת מטען מסחרי בחברת תעופה גדולה בנתב"ג, דרוש/ה פקיד/ת תפעול יבוא/יצוא אוויר. המשרה כוללת 5 משמרות בשבוע על פי סידורי עבודה (שעות הפעילות הנן בין השעות 7 בבוקר ל- 2 לפנות בוקר). תורנויות בסופ"ש - פעמיים בחודש. **כרטיסי טיסה חינם על בסיס מקום פנוי - פעם בשנה** טיפול במשלוחי יבוא ויצוא אוויריים. קבלת הזמנות מלקוחות, פתיחת ההזמנות במערכת, הכנת דוקומנטים למשלוח, הכנת המשלוח לטיסה, פיקוח על תהליך מכס. קליטת משלוחים ביבוא, בדיקת ניירת, פתרון בעיות בזמן אמת. עבודה מול המכס, מסופי המטען בנתב"ג וסוכנים בחו"ל.
תאריך עדכון:  12/12/2019
מספר משרה:  20892
רכז מטפל: יוליה
פקיד/ת עמילות מכס
תפקיד:  פקיד/ת עמילות מכס מיקום:  השרון, מרכז היקף משרה:  מלאה
תקציר משרה: 
חברה לשירותים לוגיסטיים בינלאומיים בתל אביב דרוש/ה: פקיד/ת שירות לקוחות - עמילות מכס. משרה מלאה. מתן מענה פרונטלי מקצועי ללקוחות החברה - טיפול שוטף בשחרור משלוחי יבוא אוויריים מהמכס, ניהול קשר רציף מול הלקוח עד שחרור המשלוח מהמכס. עדכון הלקוח על אודות תהליך שחרור המשלוח, הקלדת נתונים למערכת.
תאריך עדכון:  12/12/2019
מספר משרה:  11196
רכז מטפל: מירב
מתאמ/ת מכירות
תפקיד:  מתאמ/ת מכירות מיקום:  מרכז, שפלה היקף משרה:  מלאה
תקציר משרה: 
לחברת שילוח מטענים ועמילות מכס בלוד, דרוש/ה מתאם/ת מכירות - Back Office. משרה מלאה, ימים א-ה, 08:00-17:00. תמיכה במחלקת המכירות של החברה, קביעת פגישות לאנשי המכירות, מענה ללידים של סוכנים מחו"ל, בניית הצעות מחיר ע"פ בקשת אנשי המכירות, מעקב אחר הצעות מחיר, עדכונים והפקת דוחות הקשורים למחלקת המכירות, מתן תמיכה לאנשי המכירות בשטח, טיפול בפרויקטים ומכרזים. שימור לקוחות, בדיקת שביעות רצון והעמקת פעילות מלקוחות קיימים.
תאריך עדכון:  12/12/2019
מספר משרה:  11194
רכז מטפל: לירון
רפרנט/ית שירות לקוחות.
תפקיד:  רפרנט/ית שירות לקוחות. מיקום:  השרון, מרכז היקף משרה:  מלאה
תקציר משרה: 
לחברה גלובלית בפתח-תקווה, דרוש/ה: רפרנט/ית Back Office וקשרי לקוחות. משרה מלאה, ימים א-ה, 08:00-17:00 / 08:00-16:00. עבודה במוקד שירות לקוחות קטן - קבלת הזמנות מסוכני שטח, תפעול ההזמנה מול מחסני החברה וחברות הפצה, עדכון הלקוחות בדבר מועד אספקת המוצרים ושירות לקוחות. יצירת דוחות לייעול השירות וטיפול בפרויקטים במערכת ה-SAP.
תאריך עדכון:  12/12/2019
מספר משרה:  20885
רכז מטפל: יוליה
נציג/ת שירות לקוחות
תפקיד:  נציג/ת שירות לקוחות מיקום:  שפלה היקף משרה:  מלאה
תקציר משרה: 
למוקד שירות לקוחות במפעל יצרני באזור רחובות, דרוש/ה: נציג/ת שירות לקוחות. ימים א-ה, 08:00-16:00. מענה לשיחות נכנסות, קבלת פניות מלקוחות, פתיחת הפניות במערכת הממוחשבת, מעקב אחר הפנייה, טיפול בפנייה וחזרה ללקוח עם סיום הטיפול.
תאריך עדכון:  12/12/2019
מספר משרה:  20883
רכז מטפל: פנינה
מנהל/ת תיקי לקוחות.
תפקיד:  מנהל/ת תיקי לקוחות. מיקום:  השרון, מרכז היקף משרה:  מלאה
תקציר משרה: 
לחברה גלובלית צעירה ומוכרת באזור המרכז, דרוש/ה: מנהל/ת תיקי לקוחות חו"ל. ימים א-ה, 09:00-17:30. ניהול הממשק בין לקוחות החברה בחו"ל לבין מנהלי המכירות בחברה. תיאום הזמנות מרגע ביצוע ההזמנה ועד ליצוא, ניהול ממשקים פנימיים מול מחלקות השיווק, הגרפיקה, הלוגיסטיקה והנהלת החשבונות. ניהול תקציב שיווקי ומעקב אחר תוכניות עבודה והבטחת זמינות המוצרים.
תאריך עדכון:  12/12/2019
מספר משרה:  20870
רכז מטפל: לירון
איש/ת back office
תפקיד:  איש/ת back office מיקום:  מרכז, שפלה היקף משרה:  מלאה
תקציר משרה: 
לחברה בינלאומית בפארק המדע, דרוש/ה: פקידת/ת Back Office. **תנאים מעולים למתאימים/ות** משרה מלאה. תמיכה באנשי המכירות של החברה בשטח, קבלת הזמנות והכנסתן למערכת, מתן מענה מקצועי ואדיב ללקוחות החברה (פרטיים ועסקיים). ביצוע מכירות טלפוניות ללקוחות קיימים ותמיכה ביישום מערכות מידע.
תאריך עדכון:  12/12/2019
מספר משרה:  20867
רכז מטפל: אטי
פקיד/ת עמילות מכס
תפקיד:  פקיד/ת עמילות מכס מיקום:  מרכז, שפלה היקף משרה:  מלאה
תקציר משרה: 
לחברת שילוח מטענים ועמילות מכס באיירפורט סיטי, דרוש/ה פקיד/ת עמילות מכס. **תפקיד התחלתי בתחום עמילות המכס - מתאים למועמדים ולמועמדות המעוניינים להשתלב בתחום** ימים א-ה, 08:00-16:30. פתיחת תיקים במערכת ייעודית (יוניפרייט), הקלדת נתונים למערכת, עבודה מול לקוחות, משרדים ממשלתיים (מכון התקנים, משרד הבריאות, משרד התקשרות, משרד החקלאות) והמכס.
תאריך עדכון:  12/12/2019
מספר משרה:  20854
רכז מטפל: יוליה
רפרנט/ית יבוא ימי
תפקיד:  רפרנט/ית יבוא ימי מיקום:  מרכז, שפלה היקף משרה:  מלאה
תקציר משרה: 
לחברת שילוח מטענים ועמילות מכס באזור התעשייה צפוני לוד, דרוש/ה רפרנט/ית יבוא ימי. משרה מלאה, ימים א-ה, 08:00-17:00. טיפול במשלוחי יבוא ימיים, קבלת הזמנות מלקוחות, פתיחת הזמנות במערכת, תמחור משלוחים ומתן הצעות מחיר ללקוחות. מעקב אחר המשלוחים (follow up) עד הגעתם ליעד הסופי, דיווחי סטטוסים ללקוחות, עבודה מול חברות תעופה, חברות ספנות, לקוחות וסוכנים בחו"ל.
תאריך עדכון:  12/12/2019
מספר משרה:  11152
רכז מטפל: אטי
רכז/ת גיוס והשמה
תפקיד:  רכז/ת גיוס והשמה מיקום:  דרום, שפלה היקף משרה:  מלאה
תקציר משרה: 
לחברת השמה בוטיק, ותיקה ומשפחתית בגן יבנה, דרוש/ה: רכזת/ת גיוס והשמה. משרה מלאה, ימים א-ה, 08:30-17:00. התפקיד כולל קבלת משרות ממעסיקים לאיוש, מיון קורות חיים והתאמה מקצועית של מבקשי העבודה למשרות, ביצוע ראיונות עבודה טלפוניים ופרונטליים, הכוונת מועמדים למשרות, כתיבת חוות דעת מקצועיות, פרסום משרות, עבודה מול מעסיקים מהמגזר העסקי, הציבורי והפרטי.
תאריך עדכון:  12/12/2019
מספר משרה:  20830
רכז מטפל: עידן
ראש צוות שירות לקוחות.
תפקיד:  ראש צוות שירות לקוחות. מיקום:  השרון, מרכז, שפלה היקף משרה:  מלאה
תקציר משרה: 
לחברה גדולה ומוכרת באזור המרכז, דרוש/ה: ראש צוות שירות לקוחות. משרה מלאה. ניהול צוות מקצועי של נציגי שירות לקוחות, ליווי וחניכה אישית של הנציגים. אחריות על שביעות רצון העובדים, מענה לשיחות לצורך שמירה על מקצועיות וגיבוי הנציגים בעומסים. ביצוע הקשבות שוטפות ותחקור סקרי חוויות לקוח, הפקת לקחים, הצפת כשלים/הצלחות והפקת תובנות והמלצות לתיקון נהלים ותהליכים. הגדרת יעדים אישיים לנציגי השירות ועמידה ביעדים.
תאריך עדכון:  12/12/2019
מספר משרה:  20826
רכז מטפל: יוליה
איש/ת back office
תפקיד:  איש/ת back office מיקום:  מרכז, שפלה היקף משרה:  מלאה
תקציר משרה: 
לחברה לשירותים לוגיסטיים בינלאומיים באזור לוד, דרוש/ה איש/ת מכירות - BACK OFFICE מכירת שירותי שילוח ושירותים לוגיסטיים בינלאומיים לחברות יבואניות/יצואניות. איתור לקוחות פוטנציאלים, פנייה ללקוחות, קביעת פגישות, הכנת הצעות מחיר, ניהול מו"מ וסגירת עסקאות. תמיכה באנשי מכירות, העמקת פעילות מול לקוחות קיימים, שימור לקוחות והטמעת לקוחות חדשים.
תאריך עדכון:  12/12/2019
מספר משרה:  11080
רכז מטפל: מירב
   >  שרות לקוחות
 
 
Copyright © 2005 Ytaron. All Rights Reserved.